Enorm dankbaar!

12-03-2017

Enorm dankbaar! Dat is wat ik ben! Waarom? Dat zal ik jullie eens gaan uitleggen. Het is namelijk zo dat jullie weten dat ik niet heel veel kan momenteel. Puur omdat ik gewoon teveel pijn in mijn rug heb. Nou heb ik deze week toch wel echt bijzondere dingen meegemaakt die ik graag met jullie deel. Ik ga de mensen niet met naam noemen alleen met hun beginletter vanwege de privacy. Ik weet namelijk zelf niet hoe hun hierin staan.

Het begon afgelopen donderdag. Ik lag thuis plat en de hond was werkelijkwaar zóó onrustig. Niet gek ook als ze niet kan wandelen en continue de tuin in moet. Alleen liep ik tegen het probleem aan dat ik niet meer kon wandelen omdat ze gewoon echt te hard trok aan de riem waardoor ik na 100 meter lopen weer naar huis kon om vervolgens de hele ochtend of middag bij te moeten komen van die 100 meter. Nou deed het me zo'n zeer dat beestje zo hopeloos piepend voor de raam te zien zitten dat ik op facebook op een rottweiler pagina een berichtje geplaatst had ofdat iemand de gouden tip voor mij had. Dit is wat ik plaatste:

• Heeft iemand de perfecte tip? •

Ik ben nu bijna 35 weken zwanger en kan gewoon écht al een paar weken niet meer met ons meisje wandelen.. simpelweg omdat ze erg trekt aan de riem.. ( had ik vanaf pups af aan strenger in moeten zijn ik weet het eigen schuld.) Nu ging ik al die tijd in plaats van aan de riem met haar wandelen met de auto naar het bos waar ze los kan wandelen want daar luistert ze los heel goed. Nu kan ik dit sinds 2 weken ook écht niet meer omdat ik niet zover kan lopen. Mijn vriend doet echt zijn best haar zoveel mogelijk uit te laten maar dit gaat gewoon niet. Hij vertrekt smorgens om 4 uur en komt vaak pas om 5/6 uur thuis. Dit betekent dus dat Ziva de rest van de dag bij mij binnen zit en de tuin die mis 30m2 is in moet. Ik merk dat ze zich echt verveelt en onrustig word. Logisch ook maar ik kan gewoon niet wandelen in deze staat. Iemand die een soort tuig of riem weet waardoor zij niet meer 'kan' trekken en ik toch een klein stukje zou kunnen wandelen? Ik hoor het graag want baal hier echt van en ze heeft gewoon die beweging echt nodig.. Ze zit nu de hele dag zo naar buiten te kijken door de raam.

Echt werkelijkwaar er werden meteen zoveel reacties geplaatst! Van de meest behulpzame tot een beetje voor mij heftige. ( betreft prikband en stroomband.. NO F*CKING WAY DAT IK MIJN MEISJE PIJN GA DOEN OMDAT IK HET EVEN NIET KAN HOUDEN! ) Sorry voor mijn taalgebruik maar dit vond ik echt geen oplossing. Nou kreeg ik ook een priveberichtje van J. J. ken ik van ooit tegengekomen te zijn met haar 2 prachtige rottweilers waar ik meteen helemaal gek van was en omdat ze wel eens bij mij in de winkel komt. J. had nog 2 riempjes liggen van haar honden die ik wel kon proberen om te kijken of ik dan beter zou kunnen wandelen. Súper fijn voor mij en J. heeft ze nu zelf toch niet in gebruik. Nou was ik daardoor al helemaal overrompeld met een geweldig gevoel dat ze dit aanbood. Maar we zijn er nog niet. Ze bood meteen ook aan om naar mij toe te komen met de riemen en met mij een stukje mee te lopen om te kijken hoe het zou gaan. Echt waar jongens ik kan jullie mijn gevoel van geluk op dat moment eigenlijk gewoon niet omschrijven. Maar zo gezegd zo gedaan een uur later stond J. bij mij op de stoep met haar riempjes! Meteen uitgeprobeerd en jongens ik kon Ziva gewoon letterlijk met 1 hand corrigeren!! Geweldig! Nu mag ik zolang de riemen van J. gebruiken zodat ik gewoon kan wandelen wanneer mijn lichaam het toe laat en ik dalijk ook makkelijker met de kinderwagen en Ziva kan wandelen! 

De dag nadat ik de riemen had ben ik meteen gaan wandelen met een vriendin. Ik was daarna letterlijk kapot maaaaaar Ziva was hélemaal happy! Ik had zo'n andere hond hier thuis zitten! Echt waar ik ben J. zó enorm dankbaar met haar hulp! Het doet me echt oprecht heel goed hoe mensen je willen helpen en met je meedenken! Super bedankt hiervoor!


En dat was nog maar gevalletje nummero 1 van de 3 ofja eigenlijk 4.. Lees vooral verder als je nieuwschierig bent naar de rest.

Zoals jullie weten heeft Sander een eigen bedrijf Maas-Events. Nou had Sander afgelopen vrijdag een feest die hij moest organiseren en inrichten. ( De tenten die in de ruimte staan zijn overigens van de mensen zelf. Dit omdat het eigenlijk een hele grote loods is en ze zo dus toch een 'feest-ruimte' hebben kunnen creeëren!)  Dus meneer was al de hele week druk in de weer en ik zou dan vrijdag voordat het feest begon even meegaan om foto's te gaan maken van de inrichting etc. Nou hadden ze hier op het feest voor over de tafels ook alle tafels aangekleed met kleden en rokken vanuit ons. En zoals iedereen weet worden die gewoon vies en moet dit naderhand allemaal weer fris uitgewassen worden. 

Nou was Sander zaterdag weer bij de locatie om alles op te gaan ruimen en kreeg ik aan de telefoon ineens te horen dat H. voor mij alle tafelkleden en rokken uit ging wassen omdat ze vond dat ze mij dat niet kon aandoen in deze staat! Dit is toch geweldig lief ?! Ik weet van Sander dat H. mijn blog altijd leest dus H. bij deze ENORM BEDANKT! Echt waar mensen dit doet mij allemaal zooooooo goed ik kan het niet vaak genoeg zeggen! 

En dan tja het volgende ik weet niet zo goed hoe ik dit geval ga omschrijven.. Dankbaar of vooral bijzonder? Eigenlijk zijn het allebei de perfecte woorden.. Waarom? Nou hoe bijzonder is het om zwanger te zijn? Ik denk dat iedereen zich hier wel in kan vinden? Maar hoe bijzonder is het nou om tegelijkertijd zwanger te zijn met je eigen zus? EN DAT GEWOON 2X!! Ja mensen dat lezen jullie goed! 

Toen ik namelijk zwanger werd was mijn middeloudste zus namelijk ook in verwachting van haar eerste kindje. Gewoon samen zwanger! Dit was echt heel bijzonder om te mogen delen met elkaar. Nou is Jaimy in November afgelopen jaar al bevallen van haar zoontje Jax. Wat een geluk! En ofdat het geluk niet op kan kregen we gisteren dus gewoon even te horen dat mijn oudste zus Kim van expeditie-mama gewoon in verwachting is van hun 3de wondertje!!! GE-WEL-DIG!!! Ik was dus in het begin van mijn zwangerschap samen zwanger met Jaimy en nu ik in mijn laatste weken zit ( ben nu 35 weken) gewoon tegelijk zwanger met mijn oudste zus! Echt waar dat is zó bijzonder! 

Tja een babyboom bij de gezusters Janssen kunnen we dus wel zeggen hihi! Dit waren dus de 3 ofja eigenlijk 4 dingen waar ik zó enorm dankbaar voor ben! Al dat geluk in 1 week gewoon wauw! Dit wou ik even met jullie delen. En nu ik dit kwijt ben ga ik als de wiedeweer weer lekker van het zonnetje genieten buiten want jongens wat een weertje!!

Fijne zondag nog allemaal!

Liefs Kelly!

Volg jij mij al op Facebook of op Instagram ? Hier kan je altijd vragen stellen over dingen die je graag over mij weet of gewoon als je het leuk vind om te zien wat ik zoal allemaal plaats op social media.    

© 2016 HuisjeBoompjeBaby Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin