Heerlijk weekend gehad!

20-03-2017

Normaal schrijf ik eigenlijk niet echt over wat ik allemaal heb gedaan in het weekend. Dit leek me nu wel een keertje leuk om te doen aangezien ik ( vind ik zelf) een heel gezellig weekend heb gehad! Sander ging zaterdag met een goede vriend richting Utrecht naar hun hotel om daar vervolgens de trein te pakken naar Amsterdam om samen naar Holland zingt Hazes te gaan. Dit doen zei ieder jaar samen. Nu kwam dit alleen wat 'rottig' uit qua tijd omdat ik natuurlijk wel al 36 weken zwanger ben. En je voelt 'm al aankomen.. Ik wou niet graag alleen zijn. Dus..... Ik heb mijn stiefzusje gevraagd of ze zin had om bij mij te komen logeren zodat er iemand bij me is mocht er iets gebeuren. ( Jullie zullen nu wel denken uhmm je bent pas 36 weken iknow maar bij mijn zus is de kleine dus met de 36 weken geboren.) Nou de jongens waren weg en ik ben even snel aan de poets gegaan en vervolgens kwam Anouk. We hebben lekker zitten babbelen, zijn even naar de winkel gereden om van alles lekkers te halen lees hééél veel snoep haha. 

Eenmaal terug van de winkel ben ik even snel gaan douchen en me eigen klaar gaan maken om samen een hapje te gaan eten. We hebben bij Eten&zo in Mill gegeten. En jongens wat was dit heeeerlijk! 


Daarna moest Anouk even gaan werken en had ik verjaardag van mijn peetoom dus dit kwam goed uit. Ieder even zijn eigen ding gedaan en op het moment dat ik weer naar huis reed van de verjaardag heb ik Anouk geappt dat ik onderweg was en zo waren we ongeveer weer tegelijkertijd bij ons. We hebben nog even lekker zitten kletsen en heel veel zitten snoepen en zijn toen eigenlijk naar bed gegaan omdat ik niet meer kon zitten vanwege mijn rug. Op bed uiteraard gewoon nog even liggen kletsen haha. 

Zondag waren we beidde redelijk vroeg wakker en had ik enorme honger dus gingen we naar beneden toe om lekker samen te ontbijten. Anouk had nog niet echt trek dus die heeft 2 crackertjes op en ik mijn vertrouwde bakje HoneyLoops met melk.. HEEERLIJK! Nadat we gegeten hadden zijn we een nieuwe gipsbuik gaan maken omdat ik over mijn vorige niet tevreden was. Nu ben ik héél tevreden en is het ook echt mijn buik waar je naar kijkt. Omdat ik bij de vorige gezeten had was de buik veel breder dan dat ik in werkelijkheid draag dus vond ik heel jammer. Nu klopt hij gewoon. Alleen werd ik bij de laatste strip ineens héél benauwd en trok ik ook echt de buik eraf en ben ik op de grond gaan liggen om niet neer te gaan. Schijnbaar kun je door het gips de warmte niet kwijt waardoor dat dus kan resulteren in het feit dat je benauwd en niet goed word.. Dat geluk had ik dus weer. Eenmaal weer op aarde hebben we alles opgeruimd en ben ik even gaan douchen terwijl Anouk op bed zat om evt. mocht ik weer benauwd worden te hulp te kunnen schieten.. ( ja jongens welkom in het zwangere leven haha). Vrij snel nadat ik klaar was met douchen en we weer beneden op de bank zaten kwam Sander thuis. Anouk is toen naar huis gegaan en ik ben even gaan liggen omdat we smiddag's weer verjaardag van mijn zus hadden. 

Ik en Sander hadden elkaar nog niet echt gesproken en besloten om lekker samen even te gaan lunchen om gezellig bij te kletsen en daarna naar de verjaardag toe te gaan. Heerlijk gegeten samen wederom bij Eten&zo. We namen beidde een tomatensoepje vooraf en een broodje. Sander een broodje carpaccio en ik een broodje beenham. Oh jongens echt daar zijn de broodjes zó lekker! Ik raad daar echt iedereen het broodje Carpaccio aan die zijn daar HEMELS! 

Na het eten samen zijn we meteen doorgereden naar Jaimy haar verjaardag en hebben hier tot ongeveer half 7 gezeten. Was heel gezellig! Maar ik was echt moe aan het worden dus wou naar huis om lekker de bank op te gaan. Hier hebben we nog even Miljoenenjacht gekeken onder het genot van een pot snoep... ( heeel slecht weer hahah) In de reclame ben ik naar bed gegaan om het daar vervolgens af te kijken omdat ik last had van mijn rug en niet echt meer een houding kon aannemen. Toen Sander naar bed kwam hebben we nog eventjes tv gekeken samen en zijn we lekker gaan slapen en kan ik zeggen dat ik écht een gezellig weekend gehad heb! Nu weer genieten van een nieuwe week! 

Dit was hoe ik mijn weekend door ben gekomen. Hebben jullie ook zo'n heerlijk weekend gehad?

Liefs Kelly

© 2016 HuisjeBoompjeBaby Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin