Het geboortekaartje kiezen..

07-02-2017

Tja dit lijkt makkelijker dan gedaan. Vooral omdat Sander en ik gewoon totaaaaal niet op 1 lijn zitten qua stijl geboortekaartje. Ik houd namelijk van héél rustig en overzichtelijk Sander daarintegen houdt van héél druk en aanwezig.. Ik heb het liefst gewoon een simpel kaartje die je openslaat Sander het liefst een driedelige kaart of een bouwpakketje... Ja echt jongens dit was nog een heeeele klus om hét kaartje te vinden.

Uiteindelijk zijn we naar een drukkerij gereden en hebben daar alle mappen meegenomen met geboortekaartjes erin. Maar liefst 8 stuks!! En dan te bedenken dat dit nog niet eens de flauwste mappen zijn maar gewoon echt dikke mappen met héél veel kaartjes. Nadat we samen zijn gaan zitten en alle 8 de mappen op ons gemakje samen door gekeken hebben kwamen we tot de conclusie dat er gewoon werkelijk waar NIKS bij zat wat wij mooi vinden. Ofja 1 kaartje vonden we beidde enigzins gaan maar kwam ik al snel op terug omdat ik het toch meer een meisjes kaart vond.

Nou dus 8 mappen verder en nog steeds op 0.. Zie je wel dat het niet zo makkelijk is om het perfecte kaartje voor je kind te vinden! En zo koppig als wij beide zijn blijven we ook gewoon bij ons standpunt van ik wil een rustig kaartje en ik wil een druk kaartje. Om het nog makkelijker te maken hé. Uiteindelijk was ik de 'strijd' en het gezoek zó beu dat ik het kaartje zelf ben gaan ontwerpen op internet. Een beetje voor mij en een beetje voor Sander zat er in het kaartje verwerkt. En deze vonden we allebei erg leuk en prima. Totdat ik weer eens begon te twijfelen ja jongens onze twijfelmiep is er weer.. Dus ik weer op een andere site een kaartje ontworpen met wederom een beetje voor mij en een beetje voor Sander. Ik heb een proefdrukje besteld en deze net binnen gekregen. Ik vind hem werkelijkwaar zó gaaf geworden had ik echt niet verwacht en zelfs Sander vind hem kei leuk terwijl hij niet superdruk is..! YESSS..! Dus wat ik  nu probeer te zeggen is eigenlijk.. Zoektocht geboortekaartje is klaar en voldaan!!! 

Voor mezelf heb ik ook al een lijst gemaakt met iedereen die we een kaartje willen sturen omdat ik anders bang ben dat we mensen ga vergeten. Geeft mij toch weer stuk rust om te weten dat dit ook gewoon weer klaar is want we zijn ondertussen alweer 30 weken en 2 dagen zwanger dus het schiet alweer op! 

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te lezen.

Liefs Kelly

Volg jij mij al op Facebook of op Instagram ? Hier kan je altijd vragen stellen over dingen die je graag over mij weet of gewoon als je het leuk vind om te zien wat ik zoal allemaal plaats op social media. 


© 2016 HuisjeBoompjeBaby Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin