Hier zijn we weer!

24-05-2017

Zoooooo dat is lang geleden! Er is in de tussentijd zóveel gebeurd! Er is zoveel waar ik jullie nog over wil vertellen.. Maar ik heb eerst gewoon even lekker van mijn tijd met ons mannetje genoten. Dit wil ook niet zeggen dat ik nu standaard heel vaak ga bloggen.. Ik begin nu een beetje ritme te krijgen in mijn dagen en wil dus gewoon vooral rustig aan doen en niks teveel op mijn nek halen. Tuurlijk wil ik blijven bloggen maar niet zoals sommige bloggers dus iedere dag of om de dag..  

Tja waar zal ik eens gaan beginnen.. Allereerst natuurlijk onze zoon. Zoals vele van jullie wel al weten ben ik op 14 april om 23.16 uur bevallen van onze zoon Wout.  

Dit is zijn allereerste foto. En tot nu toe ook nog een van de enige die ik gedeeld heb op social media etc. Er staat er nog 1 meer online op mijn prive facebookpagina en dat is deze: 


Verder ben ik nog niet zover dat ik kan zeggen dat ik meerdere foto's van Wout wil delen. Dit gewoon om een stukje privacy. Natuurlijk komen er wel kiekjes online maar dan zonder hoofd. Niet gezellig ik weet het maar dit is hoe ik er voor nu over denk. Je gooit tenslotte wel je kind op heel het internet. Ouders die dat wel doen moeten dit uiteraard zelf weten en daar heb ik ook geen mening of oordeel over maar ik merk dat ik gewoon heeeeel onrustig word zogauw ik een foto van Wout online zet.. ( Jaa dit heb ik geprobeerd). Maar genoeg over de privacy.. Oh jongens ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen er zijn zooooveel dingen te vertellen. Zoals over de bevalling, het kraamfeest, de kraamweek, de kadootjes die we allemaal gekregen hebben ( we zijn zoooooo verwend! ), hoe het nu bevalt om mama te zijn, het geboortekaartje en noem maar op! Mochten jullie nog dingetjes hebben die je graag wilt weten hoor ik dit uiteraard ook graag! 

Vrijdag is Wout gewoon alweer 6 hele weken bij ons.. Ik kan me gewoon al vanaf dag 1 niet meer anders indenken dan dat hij altijd bij ons is geweest. Het is meteen zo eigen en vertrouwd echt niet te omschrijven. Oh jongens wat is dit een chaotische blog maar ik weet gewoon niet hoe ik alles zo snel kan vertellen in het kort om jullie toch op de hoogte te brengen haha. 

Ik denk dat ik voor nu gewoon beter even kan stoppen en dalijk gewoon alles in aparte blogs moet gaan vertellen want dit word helemaal niks zo.. Hoop dat jullie het snappen en uiteraard weer benieuwd zijn naar de rest van de verhalen! 

Ik zal proberen deze wel redelijk snel te plaatsen! 

Liefs Kelly

© 2016 HuisjeBoompjeBaby Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin