Nieuwe site.

29-05-2017

Ik wil jullie even laten weten dat ik ben overgestapt naar een andere site om te bloggen. 

Waarom? 

- Ik kan hiermee op mijn telefoon bloggen en alles beheren wat ik wil. En dat gaat met deze site helaas niet.

- Ook kan ik op deze site geen reacties onder een blog laten plaatsen alleen via facebook of een lastige omweg waarin jullie je eerst moeten inloggen. Totaal niet handig dus. Hier hebben we gelukkig op de nieuwe site geen last van.

- Op deze site zit een maandelijks limiet. Dat wil dus zeggen dat ik niet zoveel kan plaatsen als ik wil. Hier heb ik op de nieuwe website geen last van.

- Verder zijn de statisstieken op de nieuwe site voor mij veel makkelijker bij te houden als op deze site. 

Voor mij dus genoeg redenen om over te stappen. Ik zal hieronder even de link plaatsen van mijn nieuwe site:

https://huisjeboompjebaby2017.wordpress.com/

Verder zijn de facebookpagine en de instagram wel gewoon hetzelfde gebleven.

Hopelijk zie ik jullie terug op de nieuwe site. 

Liefs Kelly

© 2016 HuisjeBoompjeBaby Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin