Mommy's home alone tag

03-02-2017

Het leek mij leuk om eens een tag in te vullen. Zo leren jullie mij weer een beetje beter kennen. Deze tag is gemaakt door Sanja en kwam ik tegen bij Mathiske. Ik ben ook van plan om vaker tags in te gaan vullen gewoon omdat ik het ook leuk vind! 

•  Wat doe je als eerste als je alleen thuis bent? •                                                                             Hetgeen wat ik altijd als eerste doe als ik thuis ben is mijn schoenen uit. Ik vind het namelijk héérlijk om gewoon lekker op mijn sokken door het huis te banjeren of als het koud is met mijn sloffen aan! En wanneer ik mijn schoenen uit heb is toch het volgende wel altijd het knuffelen met de hond! Ik kan gewoon niet thuis komen en haar voorbij lopen ik MOET haar gewoon knuffelen.

• Wat doe je in het algemeen als je home-alone bent? •                                                                     Uhm tja.. meestal probeer ik s'ochtends mijn dingen gedaan te hebben die ik die dag wil doen want als ik dit niet als eerste doe zoek ik het daarna niet meer.. Maar als ik alles klaar heb en echt tijd voor mezelf.. Hmm dan vind ik het héérlijk om lekker op de bank onder mijn dekentje te kruipen met de hond en een filmpje op te zetten of een programma terug te kijken wat ik opgenomen had.            

•  Wat draag je op je vrije dag? •                                                                                                           Meestal heb ik gewoon normale kleding aan omdat ik vaak wel naar buiten moet voor een boodschapje of met de hond. Maar als ik écht niet naar buiten hoef of echt alleen met de hond dan trek ik lekker mijn huispakje aan.. Dat zit dan toch altijd wel weer héérlijk!

• Wat eet en drink je als je alleen thuis bent? •                                                                                       Ik moet bekennen dat ik niet zo'n goede eter ben als ik alleen ben. Nu ik zwanger ben gaat dit al een heel stuk beter en 'dwing' ik mezelf min of meer om gewoon normaal en goed te eten. Maar zoals ik nu eet op een dag is het eigenlijk smorgens als ontbijtje een mok ijskoude chocomel ( helemaaaaal gek op!!) met een bakje kellog's met melk. Verder drink ik eigenlijk alleen maar water thuis en savonds drink ik vaak 1 of 2 kopjes thee. Tussen de middag eet ik 2 bruine boterhammen en maak ik er een smoothie bij zodat ik toch voldoende vitamines binnen heb. Soms heb ik dan wel zo rond een uur of 3 half 4 ineens heel erge honger en dan eet ik een stuk fruit of een koekje. en dan savonds gewoon normaal avondeten.

• Waar kijk je naar als je de baas bent over de afstandsbediening? •                                                   Haha ALS ik een keer de baas ben over de afstandsbediening kijk ik vooral veel MTV. En dan programma's als Teen mom, 16 and pregnant, Made. Maar baas of niet savonds stipt om 20.00 uur staat hij op RTL4 klaar voor GTST! Dat is toch wel écht mijn favoriet.

•  Verveel je je als je alleen thuis bent? •                                                                                                  Soms wel ja. En natuurlijk is er altijd wel genoeg te doen in huis of kun je met de hond gaan wandelen of naar het bos. Maar soms heb ik ook gewoon echt dat ik me kei erg verveel maar gewoon écht totaaaaal niks zoek te doen.. ( herkenbaar???)

•  Ben je bang als je alleen thuis bent? zo ja, voor wat? •                                                                   Eerlijk antwoord? Soms wel ja. En nou dat ik zo'n lieve waakhond bij me heb is dit al een hééél stuk beter. Waar ik bang voor ben? De meest gekke dingen gaan er ooit door mijn hoofd als ik weer eens iets hoor.. INBREKERS?? hmm nee dan slaat Ziva wel aan. Maar toch hoor ik iets.. en zo maak ik me dan de hele tijd gek en dan blijken het gewoon de konijnen van de buurvrouw te zijn. Verder heb ik er een gruwelijke hekel aan als er vreemde aan de voordeur staan wanneer ik alleen thuis ben. Die maak ik dan vaak ook niet open en in het donker al helemaal niet tenzij ik weet wie het is of wie er komt. Ik weet 't ik ben een schijterd maar heb het er gewoon niet op.

•  Wanneer was je voor het laatste alleen thuis? •                                                                              Uhm dit is nu regelmatig aangezien ik in de ziektewet zit. En nu maar dat is maar heel even. Zometeen al niet meer. 

• Wat mag er absoluut niet ontbreken op je avondje home-alone? •                                                  Uhm ik heb geen idee.. Ik denk dat ik dan toch lekker voor mijn dekentje op de bank ga haha. Heel degelijk maar het is wel zo.

•  Mijn ideale home-alone avond ziet er zo uit •                                                                                       Lekker op de bank onder mijn dekentje met de hond. Kijkend naar GTST en daarna een goede en leuke film!

Dit waren de vragen en mijn antwoorden hierop. Mocht je deze tag over willen nemen vergeet dan niet Sanja te vermelden. Zij heeft deze tag namelijk zelf verzonnen!

Liefs Kelly


Volg jij mij al op Facebook of op Instagram? Hier kan je altijd vragen stellen over dingen die je graag over mij weet of gewoon als je het leuk vind om te zien wat ik zoal allemaal plaats op social media.


© 2016 HuisjeBoompjeBaby Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin