Officieel verlof! En ik praat jullie even bij!

06-03-2017

Tja vanaf nu kan ik dan echt gaan zeggen dat ik officieel verlof heb. Nou zat ik natuurlijk wel al een paar weken thuis maar toch. Nu kunnen we dan echt gaan aftellen naar de dag waarop ons mannetje zich zal gaan melden. Nou moet ik zeggen dat ik het niet heel erg zou vinden als hij zich al zou melden.. Het liefst zou ik hebben dat hij nog 2 weekjes ongeveer zit tot de 36 weken en laat 'm dan maar komen. Dit klinkt misschien heel gek. Maar bij de 36 weken is meneer helemaal klaar en ontwikkeld en hoeven ze vaak ook niet langer te blijven in het zh. Maar jongens ik kan wel zeggen dat ik er nu echt helemaal klaar mee ben met het zwanger zijn. En het is nog maar week 34... Ik wil echt niet klagerig overkomen vandaar dat ik tussen deze en de vorige blog ook een wat langere tijd heb zitten. Maar echt wat ben ik blij als het erop zit. Ja ik geniet echt wel van de momentjes dat ik ons mannetje lekker voel draaien en schoppen in mijn buik. Maar ik ben zooo beperkt in mijn bewegingsruimte momenteel dat ik er gewoon serieus een beetje depri van word. Gisteren hebben Sander en ik in het bos een zwangersschapshoot gedaan. ik denk dat we daar 1,5 uur geweest zijn en verder heb ik gisteren werkelijkwaar alleen maar gelegen. Puur omdat mijn lichaam het niet aankan. Zo gauw ik ook maar iets durf te ondernemen moet ik er daarna meteen voor op de blaren zitten. Hierdoor creeer je dus ook weer voor jezelf dat je niet zo gauw meer iets durft te ondernemen waardoor je aan huis gecluisterd zit. 

En ja ik kan ondertussen ook wel zeggen dat ik al heel veel programma's gekeken heb en films teruggekeken etc. We proberen namelijk wel van alles op te nemen zodat ik overdag iets te kijken heb aangezien er dan niet heel veel spannends op de tv komt. Dus ja dit is een beetje hoe het nu allemaal verloopt. Sorry voor het geklaag allemaal maar nu weten jullie wel waarom ik een tijdje geen blog geplaatst heb. Om dit dus te voorkomen.

In de tussentijd zijn er wel weer wat dingen gebeurt hoor. Zo heb ik mezelf 2x moeten laten prikken omdat mijn suiker heel hoog was de eerste keer. Maar na de 2de x nuchter spuiten bleek er niks aan de hand GELUKKIG! Verder is het tussendoor uiteraard ook carnaval geweest.. 


Sander heeft nog even 4 dagen flink gefeest omdat dit het laatste jaar is dat hij echt alle 4 de dagen kon doen en laten wat hij wou en waar hij zin in had. Niet dat we volgend jaar niet gaan maar dat is toch anders je snapt t wel. Ikzelf ben de zaterdagavond, zondagmiddag en dinsdagavond even geweest en daarna was de koek echt keiii op. Ik heb hier echt een paar dagen van bij moeten komen maarja ach ook voor mij was het de laatste keer dat ik 'volop' zou kunnen gaan. ( niet dat dat nou gelukt is maar toch.)

Verder hebben Sander en ik zaterdagavond samen een gipsbuik gemaakt. Hier ben ik alleen nog niet helemaal tevreden over. Op de verpakking stond namelijk dat je moest gaan zitten. Dus ik braaf geluisterd maar toen ik de gipsbuik zag dacht ik echt zo is mijn buik helemaal niet. Als je zit is namelijk alles breder en mijn buik is juist meer naar voren.. Dus ik ben heel hard aan het twijfelen om hem opnieuw te maken maar dan nu staand..  Hieronder zie je de gips buik en daarna een foto van mijn buik als ik sta. Weet niet of je het verschil zo goed kunt zien maar in werkelijkheid is het verschil er echt wel degelijk!

Ik denk dat ik nu wel kan zeggen dat ik jullie helemaal bijgepraat heb. Binnenkort komt er een blogje online met de foto's van de shoot. Alleen deze heb ik nog niet binnen. Nogmaals sorry als ik heel klagerig was maar het is en blijft een persoonlijke blog en ook dit deel ik met jullie.

Liefs Kelly

Volg jij mij al op Facebook of op Instagram ? Hier kan je altijd vragen stellen over dingen die je graag over mij weet of gewoon als je het leuk vind om te zien wat ik zoal allemaal plaats op social media.   

© 2016 HuisjeBoompjeBaby Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin