Shoppen voor de baby!!

09-02-2017


Het leek me wel eens leuk om een shopplogje te doen om te laten zien wat ik weer allemaal gekocht heb voor ons mannetje. Lees gerust verder als je nieuwschierig bent!

Gisteren ben ik met mama wezen shoppen voor ons mannetje. Ik had nog stof nodig voor zijn ledikantdekentje , wiegdekentje en omslagdoeken. Mama gaat deze namelijk zelf voor mij maken. Het was een heel gezoek in de stofwinkel omdat er zóveel keus is in verschillende stoffen my god! Ik dacht dit doen we even nou niet dus. Na heel wat stofsoorten in onze handen gehad te hebben is het uiteindelijk wel gelukt hoor. 

Ik zal even vertellen wat waarvoor is. Namelijk de eerste twee stoffen. De wafel en de fleece worden gebruikt voor het ledikant en wiegdekentje. Dan heb je de twee sterrenstoffen en de badstof. Hieruit maakt ze 2 verschillende omslagdoeken dus 1 grijze met witte sterretjes en 1 witte met grijze sterretjes.

Verder had ik nog geen spuugdoekjes en mutsjes voor de kleine dus deze hebben we meteen maar allemaal gekocht. Eenmaal in de winkel kwam ik ook een heel leuk fleecedekentje tegen wat altijd handig is om als het bijvoorbeeld kouder is over de maxicosie heen te leggen of gewoon als hij in de box ligt en het wat frisser is. En ik heb nog 2 standaard witte ledikant dekens gekocht voor onder de 'mooie' dekens.

Eenmaal in de prenatal waar ik nog een kadootje moest halen voor iemand kwam ik een hele leuke boxmobiel tegen met een draaikoort voor om de box deze heb ik uiteraard meteen meegenomen. Het knuffeltje wat ik al heel lang wou voor ons mannetje om in zijn bedje te zetten hadden ze gelukkig ook nog hangen dus deze heb ik meteen meegenomen en liet dit allemaal nou toevallig net in de actie zijn en met 20% korting verkocht te worden.. WAT EEN GELUK! 

Ik ben gelukkig! En zo komen we steeds stapje voor stapje dichter bij het einde en hebben we alles zo'n beetje bij elkaar. Ik had nog een muursticker gekocht een tijdje geleden voor op de muur boven zijn bedje alleen is die muur niet vlak en zou dit dus nooit mooi gaan passen.. Dus heb ik andere mensen om ideeën gevraagd en ik vind dat er iets heeeel leuks is uitgekomen. Ik heb 3 canvasdoeken van 40x50cm gekocht bij de action en daar de stickers met sander op geplakt. Dit is het uiteindelijk geworden en ik ben er echt blij mee!

Nou weten we alleen nog niet of deze boven het bedje komt of langs de deur tegen de muur maar dat gaan jullie nog wel tegenkomen als de babykamer helemaal klaar is en de foto's hiervan op de blog komen. Voor nu had ik wel weer even genoeg geshopt en begaf mijn rug het ook echt vort dus zijn we lekker naar huis gegaan. Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te lezen! 

Liefs Kelly


Volg jij mij al op Facebook of op Instagram ? Hier kan je altijd vragen stellen over dingen die je graag over mij weet of gewoon als je het leuk vind om te zien wat ik zoal allemaal plaats op social media.  

© 2016 HuisjeBoompjeBaby Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin