Zwangerschapsshoot!

08-03-2017

Zoals ik jullie verteld had in mijn vorige blog hebben wij afgelopen zondag een zwangerschapsshoot gehad. Wat is dit leuk om te doen en wat een bijzonder gevoel geeft het wanneer je beseft dat je eigenlijk gewoon herinneringen voor later vastlegd. Tenminste ik denk niet dat ik over een jaar nog precies weet hoe 'dik' mijn buik nou echt werkelijk was. Sommige van jullie hebben uiteraard al wat foto's voorbij zien komen op mijn persoonlijke facebookpagina & instagram en mijn facebookpagina en instagram van Huisjeboompjebaby. Ik zal nu op mijn blog alle foto's plaatsen voor degene die het leuk vinden deze te bekijken. 

Bij deze foto moet ik eerlijk toegeven dat ik echt vind dat ik een verrot gezicht trek haha. Maar als ik zeg dat ik ze allemaal online zet dan doe ik dat ook.. En dan zit er ook ooit een mindere bij zullen we maar zeggen haha.

Alleeeeeeeen maar liefde voor elkaar en ons mannetje!

Deze foto is toch wel echt 1 van mijn favoriete. Deze vind ik echt heel mooi zelf. Raar om over jezelf te zeggen maar een beetje zelfspot moet kunnen toch?

Deze straalt weer heel veel rust uit vind ik. Rust en trots.. trots op mijn buikkie en dat kleine ukkepukkie wat erin groeit!

Deze valt ook onder 1 van mijn favorietjes. Gewoon omdat er op deze foto op een of andere manier echt rust en liefde uitgestraald word precies zoals we er beide instaan.

Hier valt wel echt heeeeel goed mijn dikke buik op hé? Hihi best trots op mijn buikje moet ik zeggen!

En deze is ook sowieso een favorietje!! Dit vind ik zoon bijzondere foto op een of andere manier. Iets beschermends, liefdevols en krachtigs ofzo.. precies wat wij voor ons mannetje en elkaar voelen!

Deze vind ik persoonlijk ook iets minder omdat ik hier weer zoon beknepen gezicht trek haha.

Deze vind ik ook weer heel mooi. Die manier van de handen zo doet gewoon iets met mij ofzo haha.

Deze weet ik niet zo goed wat ik ervan vind.. Wel superleuk met het bedje er zo bij maar weet niet goed wat ik van mijn gezichtshouding vind haha. Zo stug en vast ofzoo..

Maaaaar al met al ben ik echt súper blij met de foto's en wil ik nogmaals Ingeborg Jacops super bedanken! Ingeborg is geen professionele fotograaf maar wel iemand die dit echt super graag doet en het ook op een leuke manier doet! We hebben een hele leuke en gezellige middag gehad waarin we deze mooie ervaring en herinneringen vast hebben gelegd en dat is voor mij minstens zo belangrijk!! 

Stiekem ben ik best benieuwd welke foto jullie favoriet is en welke helemaal niet? Durf jij eerlijk te zijn?? Ik zie het graag tegemoet in de reacties! 

Liefs Kelly


Volg jij mij al op Facebook of op Instagram ? Hier kan je altijd vragen stellen over dingen die je graag over mij weet of gewoon als je het leuk vind om te zien wat ik zoal allemaal plaats op social media.    


© 2016 HuisjeBoompjeBaby Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin